Dyżurni PIK, z poradnika dla służb

Przyjmują i udzielają informacji osobiście osobom zgłaszającym się do PIK-u, obsługują telefon, infolinię, pełnią dyżury on-line, obsługują stronę internetową i skrzynkę e-mail, zajmują się dystrybucją ulotek, wizytówek z numerem telefonu PIK-u przy współpracy z zespołem Informacji Publicznej.

Doświadczenie pokazuje, że dobrze jest – o ile to możliwe – aby na dyżurze cały czas byli obecni dwaj członkowie AA. Aby zapewnić skuteczne działanie, dyżurni PIK-u powinni mieć dostępne numery telefoniczne członków AA gotowych do niesienia pomocy w ramach Służby Dwunastego Kroku i spis mityngów AA.


Poradnik dla Służb AA, str. 189
uzupełniony o Dwanaście Koncepcji dla Służb Światowych
spisanych przez Billa W.
Fundacja Biuro Służby Krajowej 20
22

Skip to content